ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ТУРИСТИЧНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Автор(и)

  • Наталія Флінта Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна https://orcid.org/0000-0003-0920-9831

DOI:

https://doi.org/10.25128/2519-4577.24.1.17

Анотація

У статті основна увага приділяється висвітленню питань пов’язаних з використанням інтернету,  а саме соціальних мереж у діяльності туристичного підприємства. Визначено рейтинг соціальних мереж, які активно використовуються для роботи з клієнтами,  їх вікові групи. Окреслено ризики та перспективи розвитку SMM маркетингу.

Ключові слова: соціальні мережі, туристичне підприємство,  SMM маркетинг.

Біографія автора

Наталія Флінта, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат географічних наук, доцент кафедри географії України і туризму

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-04