ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ТУРИСТИЧНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Основний зміст сторінки статті

Наталія Флінта

Анотація

У статті основна увага приділяється висвітленню питань пов’язаних з використанням інтернету,  а саме соціальних мереж у діяльності туристичного підприємства. Визначено рейтинг соціальних мереж, які активно використовуються для роботи з клієнтами,  їх вікові групи. Окреслено ризики та перспективи розвитку SMM маркетингу.


Ключові слова: соціальні мережі, туристичне підприємство,  SMM маркетинг.

Блок інформації про статтю

Як цитувати
Флінта, Н. (2025). ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ТУРИСТИЧНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: географія, 56(1), 143–150. https://doi.org/10.25128/2519-4577.24.1.17
Розділ
Рекреаційна географія і туризм
Біографія автора

Наталія Флінта, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат географічних наук, доцент кафедри географії України і туризму