СКАМ’ЯНІЛІ КОРАЛИ, ЯК СИРОВИНА ДЛЯ АВТЕНТИЧНОЇ СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ МІСТА КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Публікація розкриває перспективи формування нового автентичного сувенірного бренду для м. Кам’янець-Подільський, на базі місцевої сировини. Доведено економічну та іміджеву ефективність використання скам’янілих коралів як сувенірної продукції, наведено аналогічний позитивний міжнародний досвід її використання, продемонстровано переваги та умови її залучення до структури місцевого туристичного комплексу, розкрито підходи до альтернатив технологічного використання зазначеної сировини.
Ключові слова: регіональний туристичний комплекс, сувенір, скам’янілі корали.
Блок інформації про статтю
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).