КАРТОГРАФІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ У МІСТІ ТЕРНОПІЛЬ
Основний зміст сторінки статті
Анотація
У публікації розглянуто дослідження транспортних потоків у місті Тернопіль з наступним їх картографічним моделюванням. Для збору інформації про величину транспортних потоків був використаний один з методів натурного дослідження, яке виконувалося студентами на вибраних вулицях міста згідно певних етапів і правил. Було проведено три дослідження восени 2013, 2015 і 2017 років, а їх результати відображені на трьох картографічних моделях. Короткий геопросторовий аналіз показує найвищі значення інтенсивності руху автотранспорту на об’їзній дорозі та головних міських магістралях. Для відображення величини перевантаження вуличної мережі потоками автомобільного транспорту була створена окрема картографічна модель. За результатами дослідження були сформовані головні проблемні фактори та перспективні заходи щодо зменшення інтенсивності транспортних потоків і перевантаження вулиць міста.
Ключові слова: інтенсивність, картографічна модель, місто, транспорт, транспортний потік.
Блок інформації про статтю
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Беспалов Д. Моделювання транспортного потоку на перетинах в різних рівнях. URL: https://bespalov.me/2014/01/08/modelyuvannya-transportnogo-potoku-na-peretynah-v-riznyh-rivnyah/
Бугроменко В. К. Транспорт в территориальных системах / В. К. Бугроменко ; Тихо-океан. ин-т географии. –– М. : Наука, 1987. –– 110 с.
ДБН В.2.3-5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів». URL: https://netbaryerov.org.ua/bud_norm/1219871193.doc
Лобанов Е. М. Транспортная планировка городов : учебник/ Е. М. Лобанов. –– М. : Транспорт, 1990. –– 249 с.
Mazur V. Improvement of City Traffic Network Based on an Analysis of its Features // Комп'ютерні системи проектування. Теорія і практика: [зб. наук. пр.] / Вісник / Національний Університет «Львівська політехніка»; Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2014. – № 808 – С. 56-59.
Осетрін М. М. Міські дорожньо-транспортні споруди : навчальний посібник / М. М. Осетрін. –– К. : Ін-т змісту і методів навчання, 1997. –– 194 с.
Основи організації дорожнього руху. URL: http://elib.lutsk-ntu.com.ua/book/mbf/auto/2010/10-139/page8.html
Ставничий Ю. А. Транспортные системы городов / Ю. А. Ставничий –– М. : Стройиздат, 1990. –– 219 с.
Тархов С. А. Эволюционная морфология транспортных сетей : методы анализа топологических закономерностей / С. А. Тархов ; АН СССР, Ин-т географии. –– М. : ИГ, 1989. –– 221 с.