УДОСКОНАЛЕННЯ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТУРИЗМУ
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Термінологія, що застосовується в сфері туризму, вимагає розвитку і доопрацювання. Аналіз проблем розвитку вітчизняного туризму на сучасному етапі дозволяє виділити одну з базових його проблем – відсутність єдиної системи понять і визначень, якими користуються дослідники туризму в науці, представники правової системи держави, які розглядають спірні питання, пов’язані з практикою туризму, туроператори, фірми, підприємства, які безпосередньо надають туристичні послуги на місці їх споживання, туристи, екскурсанти та інші зацікавлені суб’єкти, діяльність яких прямо або опосередковано пов’язана з туризмом. У статті розглянуті елементи туристської інфраструктури, проведено аналіз підходів до визначення і класифікації поняття «інфраструктура туризму», уточнено місце інфраструктури туризму в складі туристичної пропозиції. Дана авторська класифікація економічних та соціальних переваг туризму.
Ключові слова: туризм, інфраструктура, індустрія туризму, відвідувач, переваги туризму.Блок інформації про статтю
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Александрова А. Ю. Международный туризм: Учебник. М. : Аспект Пресс, 2002. 470 с.
Боголюбов В. С., Орловская В. П. Экономика туризма. М. : Академия, 2005.192 с.
Горішевський П., Васильєв В., Зінько Ю. Сільський зелений туризм : організація надання послуг гостинності. Івано-Франківськ : Місто НВ, 2003. 148 с.
Зорин И. В., Каверина Т. П., Квартальнов В. А.Туризм как вид деятельности. М. : Финансы и статистика, 2005. 288 с.
Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). К. : «Альтерпресс», 2002. 436 с.
Ткаченко Т. І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу : Монографія. К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 537 с.