СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Yaroslav Marynyak
  • Nadiia Stetsko

DOI:

https://doi.org/10.25128/2519-4577.19.3.10

Ключові слова:

підприємство, туристичні підприємства, Західний регіон України, суб’єкти туристичної діяльності, статистичні показники у туризмі

Анотація

У статті висвітлено питання формування Західноукраїнського району як одного з складових соціально-економічного районування та регіональної політики держави. На каркас цього територіального утворення накладено діяльність основних суб’єктів туристичного бізнесу, їх створення, функціонування, динамічні процеси соціально-економічних показників. Розглянуто питання класифікації організаційно-правових форм туристичних підприємств. З’ясовано неузгодженість між основними правовими трактуваннями форм підприємств у Цивільному та Господарському кодексах України. Визначено основні види підприємств туристичної індустрії в Україні. Виділено основні ознаки класифікації туристичних підприємств. Розкрито, що у структурі туристичного сектору економіки переважають малі туристичні підприємства. Проведено діагностику основних статистичних показників діяльності суб’єктів туристичної діяльності, що надавали послуги у Західноукраїнському регіоні. Ретроспективно встановлені основні питання діяльності туристичних підприємств упродовж 90-х рр. ХХ ст. до сьогодення. Досліджено за допомогою статистичних методів основні показники діяльності суб’єктів туризму.

Посилання

Гнатюк М.Р. Закон України «Про туризм»: Постатейний коментар. – Київ: Видавничий Дім «Ін Юре», 2006. – 200 с.

Захарчин Г.М. Основи підприємництва. Київ: Знання, 2008. - 437 с.

Кудла Н.С. Менеджмент туристичного підприємства. Київ: Знання. 2012. – 343 с.

Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання. / За ред. Воротіної Л.І. Київ: Європейський університет. 2001. - 307 с.

Мариняк Я. Створення й розвиток туристичних підприємств в Україні Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича: Збірник наук. праць. С. 141-145.

Мариняк Я. Організаційні засади створення і діяльності туристичного підприємства / Організація туризму: навч. посіб. / за заг. ред. проф. В.Я. Брича. – Тернопіль: ТНЕУ, С. 77-110

Соціально-економічне районування України (1997) / Долішній М.І. та ін. Львів: Інститут регіональних досліджень. 1997. – 50 с.

Соціально-економічна географія України. (1994). За ред. проф. О.І. Шаблія. Львів: Світ., 1994. – 608 с.

Статистичний збірник. Регіони України . 2017. (2017). Частина 1. / За ред. І.Є. Вернера. – Київ. 2017. 323 с.

Туристична діяльність у Тернопільській області в 2017 році. Статистичний бюлетень. Тернопіль. 2017 – 38 с.

Туроперейтинг. (2014). За ред. проф. В.Я. Брича. – Київ: Кондор. 2014. – 276 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Рекреаційна географія і туризм