СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2519-4577.19.3.10Ключові слова:
підприємство, туристичні підприємства, Західний регіон України, суб’єкти туристичної діяльності, статистичні показники у туризміАнотація
У статті висвітлено питання формування Західноукраїнського району як одного з складових соціально-економічного районування та регіональної політики держави. На каркас цього територіального утворення накладено діяльність основних суб’єктів туристичного бізнесу, їх створення, функціонування, динамічні процеси соціально-економічних показників. Розглянуто питання класифікації організаційно-правових форм туристичних підприємств. З’ясовано неузгодженість між основними правовими трактуваннями форм підприємств у Цивільному та Господарському кодексах України. Визначено основні види підприємств туристичної індустрії в Україні. Виділено основні ознаки класифікації туристичних підприємств. Розкрито, що у структурі туристичного сектору економіки переважають малі туристичні підприємства. Проведено діагностику основних статистичних показників діяльності суб’єктів туристичної діяльності, що надавали послуги у Західноукраїнському регіоні. Ретроспективно встановлені основні питання діяльності туристичних підприємств упродовж 90-х рр. ХХ ст. до сьогодення. Досліджено за допомогою статистичних методів основні показники діяльності суб’єктів туризму.Посилання
Гнатюк М.Р. Закон України «Про туризм»: Постатейний коментар. – Київ: Видавничий Дім «Ін Юре», 2006. – 200 с.
Захарчин Г.М. Основи підприємництва. Київ: Знання, 2008. - 437 с.
Кудла Н.С. Менеджмент туристичного підприємства. Київ: Знання. 2012. – 343 с.
Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання. / За ред. Воротіної Л.І. Київ: Європейський університет. 2001. - 307 с.
Мариняк Я. Створення й розвиток туристичних підприємств в Україні Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича: Збірник наук. праць. С. 141-145.
Мариняк Я. Організаційні засади створення і діяльності туристичного підприємства / Організація туризму: навч. посіб. / за заг. ред. проф. В.Я. Брича. – Тернопіль: ТНЕУ, С. 77-110
Соціально-економічне районування України (1997) / Долішній М.І. та ін. Львів: Інститут регіональних досліджень. 1997. – 50 с.
Соціально-економічна географія України. (1994). За ред. проф. О.І. Шаблія. Львів: Світ., 1994. – 608 с.
Статистичний збірник. Регіони України . 2017. (2017). Частина 1. / За ред. І.Є. Вернера. – Київ. 2017. 323 с.
Туристична діяльність у Тернопільській області в 2017 році. Статистичний бюлетень. Тернопіль. 2017 – 38 с.
Туроперейтинг. (2014). За ред. проф. В.Я. Брича. – Київ: Кондор. 2014. – 276 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).