ГАСТРОНОМІЧНІ ПОДІЇ ЯК ДРАЙВЕР РОЗВИТКУ МАЛИХ МІСТ

Основний зміст сторінки статті

Inna Nesterchuk

Анотація

В даному дослідженні йдеться про гастрономічні події, що мають значення для території Правобережного Полісся та впливають не тільки на відвідувачів і організаторів, а й інших стейкхолдерів, в числі яких місцева влада, бізнес-співтовариство, місцеві жителі. Чимало гастрономічних подій покликані просувати продукцію своїх регіонів серед мешканців даної місцевості, створюючи стійкий інтерес до певної кухні саме у місцевих жителів. Однією з найбільш популярних форм гастрономічних подій є гастрономічні фестивалі,  які є специфічним інструментом для залучення і розважання туристів, особливо в сільську місцевість і невеликі міста, де гастрономія може бути єдиним джерелом туризму і служити сильним мотивом для їх відвідування туристами. Запропоновано авторське визначення понять «гастрономічна подія», «гастрономічний фестиваль». Укладено картосхему за одиницями (районами) фізико-географічного районування брендових страв Правобережного Полісся. Проведено аналіз гастрономічних фестивалів Правобережного Полісся. Виділено за гастрономічними вподобаннями типи гастрономічних туристів.

Блок інформації про статтю

Розділ
Рекреаційна географія і туризм

Посилання

Гусенова Д. А. Гастрономический туризм в структуре региональной идентичности Дагестана. Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. Екатеринбург, 2012. С. 54–56. [Husenova, D. A. (2012). Gastronomic tourism in the structure of regional identity of Dagestan. Branding of small and medium cities of Russia: experience, problems, prospects, 54–56. (In Russian)].

Карабаева А. З., Лукьянчеко А. Д. Развитие гастрономического туризма в Росии и в Астраханской области. Астраханский вестн. экол. образования. 2014. № 1 (27). С. 125–128 [Karabaieva, A. Z., Lukiancheko, A. D. (2014). The development of gastronomic tourism in Russia and Astrakhan region. Astrakhan bulletin of the environmental education, 1 (27), 125–128. (In Russian)].

Arcodia C., Whitford M. Festival Attendance and the Development of Social Capital. Journal of Convention and Event Tourism. 2006. Vol. 8, № 2. P. 1–18.

Bessiere J. The role of rural gastronomy in tourism. Rural tourism and recreation: principles to practice / eds. L. Roberts, D. Hall. Wallingford, UK : CABI Publishing, 2001. P. 115–118.

Getz D. Event management & event tourism. 2nd edn. New York : Cognizant Communication Corporation, 1997.

Getz D. Festivals and special events: life cycle and saturation issues. Trends in Outdoor Recreation, Leisure and Tourism / eds. W. Gartner, D. Lime. Wallingford, UK : CABI, 2000. P. 175–18.

Gordin V., Trabskaya J., Chernova E. Saint-Petersburg as a Taurist destination : In Search for Gastronomic Brand. URL: http: // www. hse. ru. / data / 2011 / 09 / 22 / 1267319203 / Gastronomic % 20 Brand. pdf (дата звернення: 14.04.2019).

Gordin V., Trabskaya J. The Role of Gastronomic Brands in Taurist Destination Promotion: The Case of St. Petersburg. Place Branding and Diplomacy. 2013. № 9. Р. 189–201.

Hall C. M., Mitchell R. Tourism as a force for gastronomic globalisation and localization. Tourism and Gastronomy / eds. A.-M. Hjalager, G. Richards. London : Routledge, 2002. Р. 71–90.

Hjalager A., Corigliano M. Food for tourists – determinants of an image. International. Journal of Tourism Research. 2000. Vol. 2. Р. 281–293.

Kivela J., Crotts J. C. Taurism and Gastronomy: Gastronomy`s Influence jn How Tourists Experincea Destination. J. Hospitality and Tourism Res. 2006. № 30 (3). Р. 354–377.

Lewis G. H. Celebrating Asparagus: Community and the rationally constructed food festival. Journal of American Culture. 1997. Vol. 20, № 4. Р. 73–78.

Quinn B. Arts Festivals and the City. Urban Studies. 2005. Vol. 42, № 5/6. Р. 927–943.

Richards G., Palmer R. Eventful Cities: Cultural Management and Urban Revitalisation. London : Routledge, 2010.

Rusher K. The Bluff Oyster Festival and regional economic development: Festivals as culture commodifi ed. Food Tourism around the World: Development, Management and Markets / eds. C. M. Hall, E. Sharples, R. Mitchell et al. Oxford : Butterworth Heinemann, 2003.

An analysis of wine festivalattendees’ motivations: a synergy of wine, travel and special events? / J. Yuan, L. Cai, A. Morrison, S. Linton. Journal of Vacation Marketing. 2005. Vol. 11, № 1. Р. 41–58.

Стала известна Программа Фестиваля Дерунов в Коростене. URL: http://zhzh.info/news/2013-09-03-16810 (дата звернення: 20.04.19) [The program of the Derun festival in Korosten became known].

Фестиваль дерунів 2019 в Коростені / з Києва – Tour Baza. URL: https://tourbaza.com/ru/tour/festival-deruniv-korosten-2 (дата звернення 20.04.19) [The Derun festival–2019 in Korosten / from Kiev].

Фестиваль Дерунов в Коростене. События. URL: http://www.doroga.ua/Pages/Events.aspx?EventID=563 (дата звернення 20.04.19) [The Derun festival in Korosten. Developments].

Фестиваль дерунів «День Деруна в Коростені». URL: https://podskazok.net/ua/kontserty-ta-festyvali/festyval-deruniv-den-deruna-v-korosteni.html (дата звернення 20.04.19) [The Derun festival «The Derun Day in Korosten»].