ГАСТРОНОМІЧНІ ПОДІЇ ЯК ДРАЙВЕР РОЗВИТКУ МАЛИХ МІСТ
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Блок інформації про статтю
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Гусенова Д. А. Гастрономический туризм в структуре региональной идентичности Дагестана. Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. Екатеринбург, 2012. С. 54–56. [Husenova, D. A. (2012). Gastronomic tourism in the structure of regional identity of Dagestan. Branding of small and medium cities of Russia: experience, problems, prospects, 54–56. (In Russian)].
Карабаева А. З., Лукьянчеко А. Д. Развитие гастрономического туризма в Росии и в Астраханской области. Астраханский вестн. экол. образования. 2014. № 1 (27). С. 125–128 [Karabaieva, A. Z., Lukiancheko, A. D. (2014). The development of gastronomic tourism in Russia and Astrakhan region. Astrakhan bulletin of the environmental education, 1 (27), 125–128. (In Russian)].
Arcodia C., Whitford M. Festival Attendance and the Development of Social Capital. Journal of Convention and Event Tourism. 2006. Vol. 8, № 2. P. 1–18.
Bessiere J. The role of rural gastronomy in tourism. Rural tourism and recreation: principles to practice / eds. L. Roberts, D. Hall. Wallingford, UK : CABI Publishing, 2001. P. 115–118.
Getz D. Event management & event tourism. 2nd edn. New York : Cognizant Communication Corporation, 1997.
Getz D. Festivals and special events: life cycle and saturation issues. Trends in Outdoor Recreation, Leisure and Tourism / eds. W. Gartner, D. Lime. Wallingford, UK : CABI, 2000. P. 175–18.
Gordin V., Trabskaya J., Chernova E. Saint-Petersburg as a Taurist destination : In Search for Gastronomic Brand. URL: http: // www. hse. ru. / data / 2011 / 09 / 22 / 1267319203 / Gastronomic % 20 Brand. pdf (дата звернення: 14.04.2019).
Gordin V., Trabskaya J. The Role of Gastronomic Brands in Taurist Destination Promotion: The Case of St. Petersburg. Place Branding and Diplomacy. 2013. № 9. Р. 189–201.
Hall C. M., Mitchell R. Tourism as a force for gastronomic globalisation and localization. Tourism and Gastronomy / eds. A.-M. Hjalager, G. Richards. London : Routledge, 2002. Р. 71–90.
Hjalager A., Corigliano M. Food for tourists – determinants of an image. International. Journal of Tourism Research. 2000. Vol. 2. Р. 281–293.
Kivela J., Crotts J. C. Taurism and Gastronomy: Gastronomy`s Influence jn How Tourists Experincea Destination. J. Hospitality and Tourism Res. 2006. № 30 (3). Р. 354–377.
Lewis G. H. Celebrating Asparagus: Community and the rationally constructed food festival. Journal of American Culture. 1997. Vol. 20, № 4. Р. 73–78.
Quinn B. Arts Festivals and the City. Urban Studies. 2005. Vol. 42, № 5/6. Р. 927–943.
Richards G., Palmer R. Eventful Cities: Cultural Management and Urban Revitalisation. London : Routledge, 2010.
Rusher K. The Bluff Oyster Festival and regional economic development: Festivals as culture commodifi ed. Food Tourism around the World: Development, Management and Markets / eds. C. M. Hall, E. Sharples, R. Mitchell et al. Oxford : Butterworth Heinemann, 2003.
An analysis of wine festivalattendees’ motivations: a synergy of wine, travel and special events? / J. Yuan, L. Cai, A. Morrison, S. Linton. Journal of Vacation Marketing. 2005. Vol. 11, № 1. Р. 41–58.
Стала известна Программа Фестиваля Дерунов в Коростене. URL: http://zhzh.info/news/2013-09-03-16810 (дата звернення: 20.04.19) [The program of the Derun festival in Korosten became known].
Фестиваль дерунів 2019 в Коростені / з Києва – Tour Baza. URL: https://tourbaza.com/ru/tour/festival-deruniv-korosten-2 (дата звернення 20.04.19) [The Derun festival–2019 in Korosten / from Kiev].
Фестиваль Дерунов в Коростене. События. URL: http://www.doroga.ua/Pages/Events.aspx?EventID=563 (дата звернення 20.04.19) [The Derun festival in Korosten. Developments].
Фестиваль дерунів «День Деруна в Коростені». URL: https://podskazok.net/ua/kontserty-ta-festyvali/festyval-deruniv-den-deruna-v-korosteni.html (дата звернення 20.04.19) [The Derun festival «The Derun Day in Korosten»].