ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПОШТОВИХ ВІДПРАВЛЕНЬ ЯК ЕЛЕМЕНТ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ТУРИЗМУ (НА ПРИКЛАДІ ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ)

Автор(и)

  • Nadiia Chyr
  • Iryna Yerko
  • Andrii Melnyk
  • Roman Kacharovsky

DOI:

https://doi.org/10.25128/2519-4577.19.3.14

Ключові слова:

Волинська область, поштова марка, поштова листівка, посткросинг, туристичний об’єкт, інфраструктура, інформаційно-рекламна політика туризму.

Анотація

Для ряду країн з розвиненою туристичною галуззю однією із статей доходів державних бюджетів є випуск поштових марок. У даному дослідженні розглянуто особливості поштових відправлень як важливого елемента інформаційно-рекламної політики у процесі популяризації туристичної галузі на прикладі країн світу. Проаналізовано різні категорії відправлень, виокремлено їх тематику, акцентовано увагу на використанні конкретних елементів поштових відправлень у рекламі об’єктів туризму та інфраструктури.

Висвітлено можливості поширення посткросингу як специфічного інструмента маркетингової діяльності та популяризації туристичних атракцій по всьому світу. Розглянуто перспективи та вплив поштових відправлень на формування інформаційно-рекламної політики туристичної галузі України загалом та Волинської області зокрема.

Посилання

Закон України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 р. № 2759-III // Відомості Верховної ради України. – 2002. – № 6. – 39 с.

Божко Л. Д. Віртуальна культура в епоху постмодерну: туристські практики // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2016. № 4. С. 11–15.

Всесвітня поштова конвенція // Статут, Додатковий протокол до Статуту, Конвенція Всесвітнього поштового союзу. – Бухарест : Б.в., 2004. − С.87-126.

Інформаційний потенціал туристських карт для популяризації рекреаційних можливостей регіону (на прикладі карти «Волинь – туристам») / З. Карпюк, Р. Качаровський, О. Антипюк, Л. Колошко // Матеріали IX Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» : зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 9. – С. 23–27.

Енциклопедія українознавства : Словникова частина : [в 11 т.] / Наукове товариство імені Шевченка ; гол. ред. проф., д-р Володимир Кубійович. ‒ Париж; Нью-Йорк : Молоде життя; Львів; Київ : Глобус, 1955-2003.

Левитас Й. Я. Все про марки / Й. Я. Левитас, В. М. Басюк. ‒ К. : Реклама, 1975.

Максимчук Ю. Бібліографічний показник укр. філателії, гербових марок і банкнотів, 3 тт. 1958-1979.

Мальська М. П. Міжнародний туризм і сфера послуг : підручник / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. – К.: Знання, 2008.

Маркітан Л. П. Філателія // Енциклопедія історії України : у 10 т. / ред. кол.: В. А. Смолій (голова) та ін. ; Інститут історії України НАН України. ‒ К. : Наукова думка, 2013. ‒ Т. 10 : Т - Я. ‒ С. 296-298.

Сердечна Л. В. Напрями участі поштових підприємств у програмах розвитку регіональної туристичної інфраструктури / Л. В. Сердечна // Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. − 2009. − №13. − С.249-254.

Укрпошта [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ukrposhta.ua/vol/

Чир Н.В. Поштові відправлення як важливий елемент рекламно-інформаційної підтримки розвитку туризму Волинської області / Н. В. Чир, Р. Є. Качаровський, І. В. Єрко, О. В. Антипюк – Матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. Інтернет-конф. «Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів» (м. Луцьк, 11–12 квітня 2019 р.) / за ред.Ю. М. Барського, С. О. Пугача. – Луцьк : Волиньполіграф, 2019. – С.119-122.

Що таке туристичні марки? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.turystycni-marky.com.ua/ua/shho-take-turistichni-marki-.html

Postcrossing Project (2014-10-10). Twitter https://twitter.com/postcrossing/status/520420202367156

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Рекреаційна географія і туризм