ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПОШТОВИХ ВІДПРАВЛЕНЬ ЯК ЕЛЕМЕНТ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ТУРИЗМУ (НА ПРИКЛАДІ ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ)
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Для ряду країн з розвиненою туристичною галуззю однією із статей доходів державних бюджетів є випуск поштових марок. У даному дослідженні розглянуто особливості поштових відправлень як важливого елемента інформаційно-рекламної політики у процесі популяризації туристичної галузі на прикладі країн світу. Проаналізовано різні категорії відправлень, виокремлено їх тематику, акцентовано увагу на використанні конкретних елементів поштових відправлень у рекламі об’єктів туризму та інфраструктури.
Висвітлено можливості поширення посткросингу як специфічного інструмента маркетингової діяльності та популяризації туристичних атракцій по всьому світу. Розглянуто перспективи та вплив поштових відправлень на формування інформаційно-рекламної політики туристичної галузі України загалом та Волинської області зокрема.
Блок інформації про статтю
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Закон України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 р. № 2759-III // Відомості Верховної ради України. – 2002. – № 6. – 39 с.
Божко Л. Д. Віртуальна культура в епоху постмодерну: туристські практики // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2016. № 4. С. 11–15.
Всесвітня поштова конвенція // Статут, Додатковий протокол до Статуту, Конвенція Всесвітнього поштового союзу. – Бухарест : Б.в., 2004. − С.87-126.
Інформаційний потенціал туристських карт для популяризації рекреаційних можливостей регіону (на прикладі карти «Волинь – туристам») / З. Карпюк, Р. Качаровський, О. Антипюк, Л. Колошко // Матеріали IX Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» : зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 9. – С. 23–27.
Енциклопедія українознавства : Словникова частина : [в 11 т.] / Наукове товариство імені Шевченка ; гол. ред. проф., д-р Володимир Кубійович. ‒ Париж; Нью-Йорк : Молоде життя; Львів; Київ : Глобус, 1955-2003.
Левитас Й. Я. Все про марки / Й. Я. Левитас, В. М. Басюк. ‒ К. : Реклама, 1975.
Максимчук Ю. Бібліографічний показник укр. філателії, гербових марок і банкнотів, 3 тт. 1958-1979.
Мальська М. П. Міжнародний туризм і сфера послуг : підручник / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. – К.: Знання, 2008.
Маркітан Л. П. Філателія // Енциклопедія історії України : у 10 т. / ред. кол.: В. А. Смолій (голова) та ін. ; Інститут історії України НАН України. ‒ К. : Наукова думка, 2013. ‒ Т. 10 : Т - Я. ‒ С. 296-298.
Сердечна Л. В. Напрями участі поштових підприємств у програмах розвитку регіональної туристичної інфраструктури / Л. В. Сердечна // Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. − 2009. − №13. − С.249-254.
Укрпошта [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ukrposhta.ua/vol/
Чир Н.В. Поштові відправлення як важливий елемент рекламно-інформаційної підтримки розвитку туризму Волинської області / Н. В. Чир, Р. Є. Качаровський, І. В. Єрко, О. В. Антипюк – Матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. Інтернет-конф. «Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів» (м. Луцьк, 11–12 квітня 2019 р.) / за ред.Ю. М. Барського, С. О. Пугача. – Луцьк : Волиньполіграф, 2019. – С.119-122.
Що таке туристичні марки? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.turystycni-marky.com.ua/ua/shho-take-turistichni-marki-.html
Postcrossing Project (2014-10-10). Twitter https://twitter.com/postcrossing/status/520420202367156