ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ПОДІЛЬСЬКОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ: СТАН ТА ВИКЛИКИ
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Висвітлено питання формування Подільського туристичного району як одного з складових соціально-економічного районування та регіональної політики держави. Проведено аналіз діяльності виробників та дистриб’юторів комплексного туристичного продукту. З’ясовано динаміку кількості підприємств-виробників та дистриб’юторів комплексного туристичного продукту України за 1999-2018 рр.. Вивчались тенденції розвитку туризму суб’єктів туристичної діяльності, що надавали послуги (одиниць) за 1999-2018 рр. в Україні та Подільському регіону. Розкрито, що у структурі туристичного сектору економіки переважають малі туристичні підприємства. Ретроспективно встановлені основні питання діяльності туристичних підприємств упродовж 90-х рр. ХХ ст. до сьогодення. Досліджено за допомогою статистичних методів основні показники діяльності суб’єктів туризму.
Блок інформації про статтю
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Гнатюк М.Р. Закон України «Про туризм»: Постатейний коментар. Київ: Видавничий Дім «Ін Юре», 2006. 200 с.
Захарчин Г.М. Основи підприємництва. Київ: Знання, 2008. 437 с.
Євдокименко В.К. Регіональна політика розвитку туризму ( Методологія формування, механізми реалізації ). Чернівці: Прут, 1996. - 288 с.
Кудла Н.С. Менеджмент туристичного підприємства. Київ: Знання. 2012. 343 с.
Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. Чернівці: Книги ХХІ, 2003. 300 с.
Колективні засоби розміщування в Україні у 2017 році. Статистичний збірник. / відп. за випуск О.О. Кармазіна. Київ: Державна служба статистики України, 2018. 200 с.
Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (Геопросторові аспекти). Київ: Альтерпрес, 2002. 436 с.
Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання. / За ред. Воротіної Л.І. Київ: Європейський університет. 2001. 307 с.
Мариняк Я. Створення й розвиток туристичних підприємств в Україні Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича: Збірник наук. праць. С. 141-145.
Мариняк Я. Організаційні засади створення і діяльності туристичного підприємства / Організація туризму: навч. посіб. / за заг. ред. проф. В.Я. Брича. – Тернопіль: ТНЕУ, С. 77-110
Мариняк Я., Стецько Н. Соціально-економічний аналіз туристичних підприємств Західного регіону України. Наукові записки. Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: географія. Тернопіль: №2. 2019. С.86-90.
Статистичний збірник. Регіони України . 2019. (2018). Частина 1. / За ред. І.Є. Вернера. – Київ. 2017. 323 с.
Туристична діяльність у Тернопільській області в 2017 році. Статистичний бюлетень. Тернопіль. 2018 – 38 с.
Туроперейтинг. / За ред. проф. В.Я. Брича. Київ: Кондор. 2014. 276 с.
Школа І.М. та ін. Менеджмент туристичної індустрії: Навч. посіб. Чернівці. 2003. 596 с.
Gnatyuk M.R. Zakon Ukrayiny` «Pro tury`zm»: Postatejny`j komentar. Ky`yiv: Vy`davny`chy`j Dim «In Yure», 2006. 200 s.
Zaxarchy`n G.M. Osnovy` pidpry`yemny`cztva. Ky`yiv: Znannya, 2008. 437 s.
Yevdoky`menko V.K. Regional`na polity`ka rozvy`tku tury`zmu ( Metodologiya formuvannya, mexanizmy` realizaciyi ). Chernivci: Prut, 1996. - 288 s.
Kudla N.S. Menedzhment tury`sty`chnogo pidpry`yemstva. Ky`yiv: Znannya. 2012. 343 s.
Ky`fyak V.F. Organizaciya tury`sty`chnoyi diyal`nosti v Ukrayini. Chernivci: Kny`gy` XXI, 2003. 300 s.
Kolekty`vni zasoby` rozmishhuvannya v Ukrayini u 2017 roci. Staty`sty`chny`j zbirny`k. / vidp. za vy`pusk O.O. Karmazina. Ky`yiv: Derzhavna sluzhba staty`sty`ky` Ukrayiny`, 2018. 200 s.
Lyubiceva O.O. Ry`nok tury`sty`chny`x poslug (Geoprostorovi aspekty`). Ky`yiv: Al`terpres, 2002. 436 s.
Maly`j biznes ta pidpry`yemny`cztvo v ry`nkovy`x umovax gospodaryuvannya. / Za red. Vorotinoyi L.I. Ky`yiv: Yevropejs`ky`j universy`tet. 2001. 307 s.
Mary`nyak Ya. Stvorennya j rozvy`tok tury`sty`chny`x pidpry`yemstv v Ukrayini Naukovy`j visny`k Chernivecz`kogo nacional`nogo universy`tetu imeni Yu. Fed`kovy`cha: Zbirny`k nauk. pracz`. S. 141-145.
Mary`nyak Ya. Organizacijni zasady` stvorennya i diyal`nosti tury`sty`chnogo pidpry`yemstva / Organizaciya tury`zmu: navch. posib. / za zag. red. prof. V.Ya. Bry`cha. – Ternopil`: TNEU, S. 77-110
Mary`nyak Ya., Stecz`ko N. Social`no-ekonomichny`j analiz tury`sty`chny`x pidpry`yemstv Zaxidnogo regionu Ukrayiny`. Naukovi zapy`sky`. Ternopil`s`kogo nacional`nogo pedagogichnogo universy`tetu imeni Volody`my`ra Gnatyuka. Seriya: geografiya. Ternopil`: #2. 2019. S.86-90.
Staty`sty`chny`j zbirny`k. Regiony` Ukrayiny` . 2019. (2018). Chasty`na 1. / Za red. I.Ye. Vernera. – Ky`yiv. 2017. 323 s.
Tury`sty`chna diyal`nist` u Ternopil`s`kij oblasti v 2017 roci. Staty`sty`chny`j byuleten`. Ternopil`. 2018 – 38 s.
Turoperejty`ng. / Za red. prof. V.Ya. Bry`cha. Ky`yiv: Kondor. 2014. 276 s.
Shkola I.M. ta in. Menedzhment tury`sty`chnoyi industriyi: Navch. posib. Chernivci. 2003. 596 s.