СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Ярослав Мариняк Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна
  • Надія Стецько Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2519-4577.21.2.13

Анотація

Визначено значення міжнародного туризм як виду бізнесу, що має мультиплікаційний вплив на всі сектори економіки. Проаналізовано основні чинники, що впливають на розвиток туристичної галузі. Встановлено два періоди розвитку туризму ХХ ст: доковідний (допандемічний) та післяковідний (та післяпандемічний). З’ясовано особливості функціонування світового туристичного сектору доковідного періоду із зазначенням усіх чинників впливу на туристичну сферу. Розглянуто темпи надходження від туристичного сектору у реальну економіку України за прогнозами ЮНВТО, який був розроблений для України у 2014 р.. Досліджено глобальні та національні зміни, що впливають на розвиток економіки та визначають стратегічні напрями розвитку міжнародного туризму в країні. Визначено окремі стратегічні напрямки розвитку міжнародного туризму на прикладі України. Розроблено стратегічній напрямок розвитку туризму в Україні. Виокреслено кардинальні зміни, що відбулися в туристичні сфері України з 2018 та 2019 рр. у порівнянні з 2020 р..

Ключові слова. стратегічні напрями, міжнародний туризм, Україна.

Біографії авторів

Ярослав Мариняк, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат географічних наук, доцент кафедри географії України і туризму

Надія Стецько, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат географічних наук, доцент кафедри геоекології та методики навчання екологічних дисциплін

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-08

Номер

Розділ

Рекреаційна географія і туризм