ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ГЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Ольга Варакута Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2519-4577.22.1.4

Анотація

У статті розкрито сутність інноваційних технологій («E-Learning», адаптивне, віртуальне, диференційоване, індивідуалізоване, мобільне, «хмарне» навчання, онлайн-сторітеллінг) та технології змішаного навчання як нової парадигми у вивченні географії.

Схарактеризовано моделі змішаного навчання: ротаційну модель з її підвидами (ротація за станціями, ротація за лабораторіями, «перевернутий» клас, індивідуальна ротація); гнучку модель; модель самостійного змішування; віртуально збагачену модель. Описано найбільш актуальні хмарні сервіси та безкоштовні системи управління навчанням, якими варто скористатися в освітньому процесі з географії під час змішаного навчання.

Ключові слова: технології навчання, змішане навчання, моделі змішаного навчання, хмарні сервіси

Біографія автора

Ольга Варакута, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-30

Номер

Розділ

Історія та методологія наукових досліджень