РЕАЛІЗАЦІЯ КРАЄЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ

Автор(и)

  • Ольга Варакута Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна https://orcid.org/0000-0001-6705-5485
  • Богдан Гавришок Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8746-956X

DOI:

https://doi.org/10.25128/2519-4577.23.1.21

Анотація

У роботі розкрито значення краєзнавчого принципу навчання у формуванні географічних компетентностей учнів. Схарактеризовано сутність окремих форм туристично-краєзнавчої роботи та необхідність їх проведення під час вивчення шкільного курсу географії. Проведено аналіз модельних програм для 8 класу. Особлива увага приділена навчальним екскурсіям та туристичним походам. Запропоновано низку варіантів проведення однотемних геологічних екскурсій у 8 класі.

Ключові слова: географічна компетентність, краєзнавчий принцип, навчальна екскурсія, туристичний похід, госайт, осадові гірські породи.

Біографії авторів

Ольга Варакута, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання

Богдан Гавришок, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат географічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-11