ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2519-4577.24.1.16

Анотація

Стаття присвячена важливій темі маркетингового стратегічного аналізу в галузі туризму. Авторами досліджуються методи та підходи, які допомагають туристичним компаніям та організаціям ефективно розвивати свій бізнес у конкурентному середовищі. Висвітлені такі ключові аспекти як визначення маркетингових стратегій, де описуються методи визначення маркетингових стратегій, які дозволяють туристичним підприємствам визначити конкурентне позиціонування і цільову аудиторію, наголошується на важливості правильної сегментації ринку та визначення цільової аудиторії для ефективного маркетингу.

Ключові слова: стратегія, стратегічний аналіз, етапи стратегічного аналізу, маркетингові стратегії в туризмі.

Біографії авторів

Оксана Беркова, Національний авіаційний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Оксана Борисюк, Національний авіаційний університет

кандидат географічних наук, доцент кафедри міжнародного туризму та країнознавства

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-04