ТУРИСТИЧНА ПОЛІТИКА ІСЛАНДІЇ: ЗАКОНОДАВЧІ, РЕКЛАМНО-МАРКЕТИНГОВІ, ІНФРАСТРУКТУРНІ, ЕКОЛОГІЧНІ ТА БЕЗПЕКОСТРАХУВАЛЬНІ АСПЕКТИ

Основний зміст сторінки статті

Василь Стецький
Володимир Монастирський
Софія Кузів

Анотація

У статі виділено та проаналізовано результати запровадження основних напрямків новітньої туристичної політики Ісландії, зокрема, нових підходів рекламно-маркетингова  просування сучасного туристичного продукту, політики збереження та моніторингу природних систем, політики запровадження ефективних механізмів соціально-економічного регулювання послуг туристичної галузі в умовах сталого розвитку, подолання туристами транспортних та візових перешкод, політики безпекових гарантій туристів


Ключові слова: політика, туристична політика, візова політика, економічна політика, інформаційно-рекламна політика, політики збереження та моніторингу природних систем.

Блок інформації про статтю

Як цитувати
Стецький, В., Монастирський, В., & Кузів, С. (2025). ТУРИСТИЧНА ПОЛІТИКА ІСЛАНДІЇ: ЗАКОНОДАВЧІ, РЕКЛАМНО-МАРКЕТИНГОВІ, ІНФРАСТРУКТУРНІ, ЕКОЛОГІЧНІ ТА БЕЗПЕКОСТРАХУВАЛЬНІ АСПЕКТИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: географія, 58(1), 142–147. https://doi.org/10.25128/2519-4577.25.1.14
Розділ
Рекреаційна географія і туризм
Біографії авторів

Василь Стецький, Львівський національний університет імені Івана Франка

кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму

Володимир Монастирський, Львівський національний університет імені Івана Франка

кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму

Софія Кузів, Львівський національний університет імені Івана Франка

студентка 4 курсу спеціальності туризм географічного факультету