ТУРИСТИЧНА ПОЛІТИКА ІСЛАНДІЇ: ЗАКОНОДАВЧІ, РЕКЛАМНО-МАРКЕТИНГОВІ, ІНФРАСТРУКТУРНІ, ЕКОЛОГІЧНІ ТА БЕЗПЕКОСТРАХУВАЛЬНІ АСПЕКТИ
Основний зміст сторінки статті
Анотація
У статі виділено та проаналізовано результати запровадження основних напрямків новітньої туристичної політики Ісландії, зокрема, нових підходів рекламно-маркетингова просування сучасного туристичного продукту, політики збереження та моніторингу природних систем, політики запровадження ефективних механізмів соціально-економічного регулювання послуг туристичної галузі в умовах сталого розвитку, подолання туристами транспортних та візових перешкод, політики безпекових гарантій туристів
Ключові слова: політика, туристична політика, візова політика, економічна політика, інформаційно-рекламна політика, політики збереження та моніторингу природних систем.
Блок інформації про статтю
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).