ГЕОГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ (ЗА ПЕРІОД 2012-2016 РР.)

Основний зміст сторінки статті

Віктор Володимирович Грушка
Наталія Анатоліївна Горожанкіна

Анотація

Проведено аналіз випуску видавничої продукції за територіальною ознакою, проаналізовано випуск книжкових видань суб’єктами видавничої діяльності, розглянуто та проаналізовано статистичні дані щодо випуску продукції, а саме: випуск книг та брошур за тематичними розділами, за цільовими призначенням, за укрупненими тематичними розділами за період 2012-2016 рр.

Ключові слова: видавнича справа, видавнича продукція, друковані видання, регіони України.

Блок інформації про статтю

Розділ
Економічна та соціальна географія
Біографії авторів

Віктор Володимирович Грушка, Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара

доцент кафедри фізичної та економічної географії

Наталія Анатоліївна Горожанкіна, Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара

доцент кафедри фізичної та економічної географії

Посилання

Випуск видавничої продукції в Україні в 2012 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.ukrbook.net/statistika/statistika_2012.htm

Випуск видавничої продукції в Україні в 2013 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrbook.net/statistika/statistika_2013.htm

Випуск видавничої продукції в Україні в 2014 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrbook.net/statistika/statistika_2014.htm

Випуск видавничої продукції в Україні в 2015 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrbook.net/statistika/statistika_2015.htm

Випуск видавничої продукції в Україні в 2016 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrbook.net/statistika/statistika_2016.htm

Інноваційний розвиток видавничо-поліграфічного комплексу [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/14190/1/13_8589_Vis_725_Ekonomika.pdf