МІСЦЕ ТА ОСОБЛИВОСТІ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Проаналізовано еволюцію основних підходів та уточнено семантику понять «гостинність», «індустрія гостинності», “індустрія туризму”, виокремлено організаційно-економічні особливості сфери гостинності. Виявлено та обґрунтовано структуру індустрії гостинності, її субординацію та взаємозв’язок з туристичною індустрією. Проаналізовано та конкретизовано основні етапи, чинники і сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. Окреслено суть індустрії гостинності як складної й відокремленої соціально-економічної системи зі створення, просування і реалізації послуг з розміщення, харчування, побутового обслуговування, дозвілля, розваг та інших додаткових та супутніх послуг, а також реалізації товарів у закладах готельного і ресторанного профілю діяльності.
Ключові слова: гостинність, індустрія гостинності, індустрія туризму, готельне господарство, ресторанне господарство, сфера послуг.Блок інформації про статтю
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Закон України «Про туризм»: За станом на 11 лютого 2015 р. / Верховна Рада України. – К.: Парламентське видавництво, 2015. – 20 с.
Біблія. Книги священного писання Старого та Нового завіту/ Видання Київської патріархії УПЦ КП, 2009.
Бойко М. Г. Організація готельного господарства : підручник / М. Г. Бойко, Л. M. Гопкало. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. – 448 с.
Браймер Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства / Р. А. Браймер. – М. : Аспект Пресс, 1995. – 382 с.
Ваген Л. В. Д. Гостиничный бизнес / Л. В. Д. Ваген ; пер. А. Сухорукова. – Ростов н/Д. : Феникс, 2001. – 412 с.
Колосовская Ю. К. Гостеприимство как право народов Древнего Рима / Ю. К. Колосовская / Законы и обычаи гостеприимства в античном мире : сб. науч. тр./ ИВИ РАН. – М, 1999. – С. 49 - 58.
Котлер Ф. Маркетинг, гостеприимство, туризм : учебник. / Ф. Котлер. – 4-е изд, – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2007. – 1071 с.
Роглєв Х. Й. Основи готельного менеджменту : навч. посіб. / Х. Й. Роглєв. – К. : Кондор, 2005.– 408 с.
Менеджмент в индустрии гостеприимства (гостиницы и рестораны) : учебное пособие / А. Э. Саак, М. В. Якименко – СПб. : Питер, 2012.– 432 с.
Скобкин С. С. Есть ли у нас индустрия гостеприимства? :[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.intacadem.ru/statji/skobkin-s.s.-estj-li-u-nas-industriya-gostepriimstva.html
Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство : учебник / Дж. Р. Уокер ; [ пер. с англ. Н. Н. Михайлова ]. – М. : ЮНИТИ, 1999. – 464 с.
Гостиничное дело, март 2012 [Електронний ресурс]. – URL: http://dw6.ru/ (дата звернення: 05.07.2015).
Гостеприимство [Електронний ресурс]. – URL: https://wol.jw.org/ru/wol/d/r2/lp-u/1200002091